donderdag 17 mei 2012

Vlinderkaart

Het heeft even geduurd maar hier is dan weer een zelfgemaakte kaart
Het is een heel andere kaart geworden dan ik normaal altijd maak, maar wel een leuke nieuwe ervaring dat dit ook goed gelukt is  :-D
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zus Cora die op 12 mei jarig was
Aan haar reactie te zien, geloof ik dat ze hem wel heel mooi vond  ;-D

Toch wel een klein kunstwerkje geworden vind ik zelf  ;-D


Ik heb de kaart gemaakt met :
LinnenArt kaartkarton
Marianne Design Creatables  LR0112 , LR0158  en LR0154 ( kleinste labeltjes op de achterkant geplakt van de cirkels met felicitatie's erop)
Marianne Design Craftables  CR1213
Spellbinders Nestabilities Circles Large
Joy plakparels    en 2 kleine stukjes lint

Dit soort kaarten moet je wel zelf afleveren hahaha....
want in een envelop op de post gaat niet goedkomen  ;-D


Groetjes van Marianne

Met deze kaart doe ik mee met kaartenwedstrijd 13 van HobbyNu.nl
en Challenge 56 van Marianne Design
en Marianne's Design Diva's ' Spread your wings '

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je mee doet met de challenge.
    Gr. Thea
    Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie :-D
      Ben er zelf ook wel beetje trots op
      groetjes van
      Marianne

      Verwijderen
  2. Echt heel mooi...wat een mooie details en ook de vorm is heel apart. Je zou ook mee kunnen doen aan de engelse MD wedstrijd. ( thema spread your wings- vlinders vogels enz enz ).
    Lieve groetjes,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-D
      Ik heb je raad opgevolgd en mijn kaart aangemeld bij Marianne's Design Diva's
      groetjes van
      Marianne

      Verwijderen
  3. Echt heel mooi! :D ik sta er steeds weer van te kijken hoe je zoiets moois kunt maken! Je hebt de details ook mooi op de foto gezet!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na 22 foto's en wat bewerking (randjes/collage enz.) zijn de foto's aardig gelukt ;-D

      xxxxxxxxx

      Verwijderen
  4. liefste Marianne, wondermooi gemaakt, je bent heel kreativ.
    Neem ook eens een kijkje op mijn kreative website.
    Bettyscardsandpaperdesign.com en Hobby-crafts-and-paperdesign.de (mijn online shop af 18 MEI 2012 geopend!)Vele Groetjes uit Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-D
      Ik ga je site's direkt opzoeken.

      groetjes van
      Marianne

      Verwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en mooi model!Leuk dat je meedoet met de challenge van Marianne!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en heel apart, eens iets heel anders maar ik vind hem heel mooi,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne, leuk dat je mijn hobby shop Banner op je Blogspot gezet hebt. Als klein Danke, nodig ik je uit, om wat uit mijn winkeltje te kopen voor 5 Euro en de portokosten betaal ik ook. Tot dan. Ik ga je Blogspot ook op mijn blogspot verlinken. Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt kunstwerkje. Mooi gemaakt !!

    Bedankt voor het mee doen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart, leuke details!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!

    Gr Wybrich
    DTeam MD challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow this is beautiful! I LOVE the combination of the dies you have used :D Thank you for joining us at Marianne's Design Divas and good luck.
    Hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW...this is just amazing - I adore your use of the Marianne Craftables and the tones used make it an elegant card. Thank you for entering the Marianne Design Divas challenge this month and good luck. Wishes, Suzanne DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Marianne,
    Tjonge....Wat een kunstige kaart is dit geworden!
    Heel bijzonder! Leuk dat je mee doet met de Marianne Design Challenge Blog!
    Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne (MD callenge blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card - interesting shape, lovely color. Hugs, chanya13

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...