dinsdag 7 januari 2014

Nieuwe bank, stoelen en dekbedjes


Al jaren zaten in een doosje de onderdelen voor een bank en stoelen voor mijn poppenhuis, maar omdat ik het zelf niet meer kan heb ik de hulptroepen ingeschakeld.

Cora heeft een passend stofje gekocht en samen met Jos heeft ze de bank en stoelen in elkaar gepuzzeld.

Zie hier het resultaat  :-D

 
 
 
 
Ook de bedjes zijn eindelijk opgemaakt.
De stofjes had ik al en ook de dekbedjes en kussens heeft Cora voor mij gemaakt.
 
 


 
 
 

Beetje bij beetje wordt mijn poppenhuis bewoonbaar.
Op naar het volgende project!!
 
 
 
 
groetjes van Marianne
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat heb je die bankstellen mooi gemaakt zeg! Lijkt net echt, moest toch 2 keer kijken voor ik het in de gaten had. Super.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...