vrijdag 12 december 2014

Geef een beetje liefde door

Eindelijk weer eens een berichtje

Omdat ikzelf bijna niet meer kan handwerken en ik de verkoop via mijn site ben gestopt, is het op dit blog een beetje stil geworden met berichtjes.

Maar samen met andere mensen heb ik een nieuw blog opgezet, waar we extra aandacht schenken aan allerlei belangeloze leuke, mooie, kleine projecten die bedacht zijn om andere mensen (die het op dat moment heel erg nodig hebben) extra aandacht en steun te geven.





Neem eens een kijkje op dit blog  http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.nl 
We zijn ook te vinden op facebook

Heb je ideetjes, tips of ken je een blog of site, mail het naar Geef een beetje liefde door






groetjes van Marianne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...