dinsdag 17 november 2015

Herfstkaartje

Het is al lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb,
maar op hobby vlak is er niet veel gebeurd het laatste jaar.
Mede doordat ik niet zo heel veel meer kan knutselen / handwerken.....

Maar door nieuwe braces, spalken en splints kan ik de pijn nu een beetje opvangen en als ik hééééél gedoseerd werk, lukt het om af en toe weer eens een kaart te maken  :D
En wie weet misschien nog wel eens iets anders......






Deze kaart is alvast weer een mooi beginnetje...

Het is een trapjeskaart gemaakt met verschillende stansen van :
Nellie Snellen Multi frame MFD 007
Marianne Design Craftables CR 1216
Marianne Design Creatables LR 0227
en van Martha Stewart de graspons





Groetjes van Marianne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...