woensdag 25 november 2015

'Ik worstel en kom boven'


Een paar jaar geleden heb ik een aantal wolschilderijen gemaakt,
waaronder ook deze.....




'Ik worstel en kom boven'


Het schilderij staat eigenlijk symbool voor verschillende moeilijke periodes in mijn leven.......

Hoe moeilijk, donker, teleurstellend, pijnlijk of verdrietig het leven soms kan zijn,
ik (her)vind altijd weer de kracht om  - weliswaar met weer een extra litteken op mijn hart en ziel - mij te ontworstelen van de soms donkere, zeer pijnlijke, zuigende diepte.

Om daarna, met weer een extra levensles, door te gaan met genieten van wat wel mooi is in het leven.

Vormgeven, iets creëren kan ook helend werken.....




Daarna heb ik nog een volgende gemaakt, maar die laat ik een andere keer zien....



Het schilderij is 50 x 50 cm
gemaakt d.m.v. droogvilten , je prikt wol met een speciale naald in een wollen / vilten ondergrond, zodat de wol en de ondergrond in elkaar haken.





Groetjes van Marianne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...