donderdag 7 januari 2016

Nieuwe uitdaging


Het is goed als je jezelf steeds blijft uitdagen,
zelfs of eigenlijk...... juist..... als je hele dagen (veel alleen) thuis bent en lichamelijk beperkt bent / wordt in je mogelijkheden.

Hoe kan je iets op een andere manier aanpakken....
of wat zijn evt. andere mogelijkheden om toch creatief bezig te kunnen blijven.

Wat vooral belangrijk is....

  • Let héél goed op je grenzen!!!!
  • Geniet
  • Wees realistisch..... 
  • Maak het jezelf makkelijk met allerlei hulpmiddelen, het moet tenslotte leuk zijn!!!
  • Je komt daardoor ook weer meer in contact (evt. via social media, internet enz...) met andere mensen en mede-hobbyisten.

Door veel pijn en heel beperkte energie is het een, nog grotere, uitdaging om iets voor elkaar te krijgen, maar als je besmet bent met het handwerk en hobby virus, dan zoek je continu naar manieren om toch bezig te blijven.... 

Ik geloof wel, dat mij dat, tot nu toe, nog steeds goed is gelukt haha.........
Ik heb twee blogs om te onderhouden :
Oké....op twee ben ik nu even iets minder actief en bij de site krijg ik hulp van mijn zwager.

Daarnaast ben ik ook weer een beetje aan het uitproberen wat er op handwerkgebied toch nog mogelijk is....
Zoals:
                                          ?????? Nieuwe uitdaging

                                                     Quilten

                                                Kaarten maken 


                                     Borduren ligt nu al een poos stil






Oké, ik doe er misschien honderd keer zolang over dan een ander, maar ik laat mijzelf niet beperken door al mijn beperkingen..........
Ik zoek juist via allerlei wegen naar een manier waarbij iets wel lukt.
















1 opmerking:

  1. Gewoon doen wat je kunt doen, nooit zeggen `Dat kan ik niet`` denk wat kan ik wel......

    Het leven is : is het glas half vol, of half leeg!!!!

    en mijn plan voor 2016! neem me niets voor, dan kan ik ook niets vergeten...............'

    en heb bewondering voor je............

    Liefs vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...