woensdag 29 juni 2016

Update van mijn Bloomquilt


Ik ben alweer even bezig met mijn Bloom quilt van Lori Holt, inmiddels is de sewalong al gestopt.
Maar alle blokken staan ook op haar blog.

Het is zo leuk om hier aan te werken :D
Ik ga de sew simple shapes ook zeker nog voor andere quilts gebruiken, ik heb al een ideetje......
Maar eerst maar eens zorgen dat deze quilt tot een goed einde komt.

Dit zijn de blokken die ik tot nu toe af heb.

Blok 1

Blok 2

Blok 3

Blok 4

De eerste rij is nu klaar, 
eigenlijk wordt er aan de blokken al extra repen stof genaaid, zodat ze alvast aan elkaar genaaid kunnen worden, maar daar wacht ik mee tot het laatst.

Blok 5


Ik naai alles met de hand en
het volgende blok ligt al weer klaar om gemaakt te worden.

Als straks alle blokken aan elkaar zijn genaaid, wil ik de quilt ook met de hand doorquilten.
Daarvoor heb ik mijzelf een quiltstandaard kado gedaan,


maar misschien doe ik het ook wel alleen met een quiltring.....


Voorlopig heb ik eerst nog 15 blokken te maken....











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel, dat je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het ook heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes van Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...